2014/09/12

Food schedule (PL/JP)

Ktoś kiedyś mnie poprosił, żebym wstawiła na bloga notkę o tym co jem. Postaram się teraz podzielić z Wami moim "jadłospisem". W Polsce od jakiegoś czasu (chyba 3 miesięcy) zaczęłam się "trzymać" pewnej zasady, zasady 5 posiłków. Oczywiście starałam się unikać w produktach dużej ilości cukru (wszelkie słodycze musiały odejść w zapomnienie), soli, zbędnych dodatków, które może i poprawiały smak potraw, ale nic poza tym. Co do regularności to, jeszcze w okresie szkolnym pierwszy posiłek jadłam o 7 i później co 2-3 godziny kolejny. Teraz nie zawsze chce mi się tak wcześnie wstawać, więc max najpóźniej zaczynam o 9.

Śniadanie
Najważniejszy posiłek dnia!!! Nigdy o nim nie zapominam i Wy też nie powinniście. W domu to były zawsze płatki owsiane (na wodzie) np. z żurawiną, orzechami, owocami (najróżniejszymi - jakie tylko lubicie) ja unikam bananów bo są kaloryczne i zwyczajnie też nie przepadam za nimi ^^
W Tokyo owoce były bardzo drogie, więc jadłam albo zwykłą owsiankę z orzechami albo płatki z mlekiem.

II Śniadanie
Koktajl owocowy, lub 200g owoców | Tokyo: rice ball, mix owoców w sklepie 100¥

 Obiad (lunch time w JP)
Mięso z kurczaka z warzywami / makaron z warzywami | Tokyo: na pracy zazwyczaj jakiś lunchbox (ryż, mięso/ryba, warzywa), SUSHI !!!!!

Podwieczorek
orzechy / jogurt / batonik SOYJOY (jeśli już nie ma nic ciekawego w sklepie) / sok warzywny

Kolacja
Pieczywo chrupkie z serem / warzywami / sałatą / cokolwiek :)


Follow on Bloglovin
Instagram
                                                             

No comments:

Post a Comment