2014/11/10

BLACK&red

 Mamy listopad. Wczorajszy dzień spędziłam w Toruniu na urodzinach mojej siostry! Miło spędziliśmy popołudnie i wieczór w małym, rodzinnym gronie. Była również okazja do zrobienia nowych zdjęć, więc dziś się nimi podzielę.
 Sweter i dobrze już znaną (moją ulubioną) koszulę połączyłam ze spodniami z H&M'u (inny look z nimi - klik) oraz nową zdobyczą - sztybletami z ZARY. Dość długo zastanawiałam się czy je kupić, ale czekały na mnie w Wawie, rozmiar 38, ostatnie!, więc je przygarnęłam do siebie. Chciałam mieć takie buty na jesień, a te mam nadzieję, że nadadzą się idealnie też na zimę (która z tego co słyszałam w tym roku ma być taka jak jesień :c a ja już nie mogę się doczekać pierwszego śniegu), bo są ocieplane w środku futerkiem.
 Have a nice NEW weekend :)

mój powód do wczesnego wstawania - śniadaniowelove - owsianka !
 bar "Widelec" w Toruniu - najlepszy

(wearing: ZARA shoes, H&M pants, beanie & necklace, second hand sweater & shirt)

+LOOKBOOK

Follow on Bloglovin
Instagram 
 

No comments:

Post a Comment