2015/01/20

la settimana

 Już ponad tydzień minął od mojego przylotu do jednej z europejskich stolic mody - Mediolanu. Wszyscy mówią, że w porównaniu z Londynem czy Paryżem, jest to miasto bardzo małe i łatwe do "ogarnięcia" (metro, ulice, komunikacja). Jak na razie dla mnie tak nie jest! Dużo chodzenia, cały czas z mapą/telefonem w ręku i przerażoną miną, że nie zdążę na castingi. To zupełnie inna "bajka" - EUROPA. W Tokyo - luksus - nie martwisz się o miejsca castingowe, musisz tylko dostać się jakoś na prace, ale to również nie problem bo bookerzy przygotowywują dla Ciebie wydruk mapki z narysowaną przez nich drogą i wszystkimi detalami. Tu jesteś zdana sama na siebie i mapę - ewentualnie uprzejmych Włochów. Mam nadzieję, że jeszcze kilka dni i będę wszystko ogarniała :)
 Oczywiście byłam na DUOMO! (wł. katedra) Zachwycająca z zewnątrz jak i wewnątrz, mimo trwających renowacji i prac. Co do pracy to mam już za sobą swoje pierwsze pokazy!!! Aaaa nie sądziłam, że będę miała możliwość przejścia się po wybiegu! Z moim wzrostem! Marzenia się spełniają! Zdjęć za wiele nie mam i stety/niestety będą to tylko zdjęcia z mojego iphona. Chciałam jeszcze przed wyjazdem zaopatrzyć się w małego "bezlusterkowca", coby nie dźwigać mojej alfy, ale było już za późno. Może znacie/polecacie/posiadacie lekki, z dobrą jakością obiektywu i przyzwoitą ceną aparat??? Ja myślałam o Olympusie PEN'ie. Dajcie jakieś swoje propozycje :) 
Ciao amore!

 before my 1st SHOW!!!
 Gelato with my lithuanian friend - Greta *.*
tego typu screen'y to teraz główne zdjęcia w telefonie hahaha

Follow on Bloglovin
Instagram

1 comment:

  1. beautiful photos:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete