2015/01/10

Un viaggio a...

 Zaledwie 5 dni po potwierdzeniu mnie przez agencję lecę do - Mediolanu! Już od dawna czekałam na ten moment, aby w końcu spróbować swoich sił w Europie i to pod skrzydłami topowej agencji NEXT! Niestety nie będę już "Marią_C", ale "Masią" - tak zadecydowały agencje, ponieważ za dużo już mieli Marii, tudzież innych podobnych odmian tego imienia. Przez większość czasu w LO moi znajomi mnie tak nazywali. Był to piękny okres w moim życiu, więc myślę że nowy nick przyniesie mi szczęście i tak samo cudowne chwile, które zapamiętam do końca życia. Mam nadzieję, że ludzie z branży polubią mnie taką jaką jestem! Obojętnje czy to Marią, Masią, Marią_C - byle dobrze i pozytywnie zapamiętaną hahaha!
 Wylot już jutro, a nic jeszcze nie jest spakowane! Pewnie przez jakiś czas mnie tu nie będzie, ale na fanpage'u, czy instagram'ie zdjęcia będą dodawane w miarę możliwości jak najczęściej. 
Arrivederci!

#MasiagoestoMilan

Follow on Bloglovin
Instagram 
 

1 comment:

  1. Wow gratulacje! Trzymam kciuki za słupczankę!💗🎊

    ReplyDelete