2015/06/05

~ forget me not ~

 Pomimo przeciwności losu (opóźniony lot -co za tym idzie- przegapienie przesiadki) na swoje 20-ste urodziny byłam w domu! Byłam już bliska płaczu na dworcu centralnym, ale poszłam do Starbucksa "pocieszyć się" kawą i urodzinowym muffinem (tego mi było trzeba!) Chciałabym również podziękować Wszystkim za wspaniałe życzenia, te na facebook'u i prywatne. Mam nadzieję, że się spełnią!!!
 Poza domem byłam prawie dwa miesiące. Teraz przez chwilę będę w Polsce. W tym poście prezentuje najlepsze, najwygodniejsze spodnie na świecie firmy Monki! Idealne, np. w podróży. Zestaw na co dzień z balerinami/trampkami (jak kto woli) + pasiasta koszulka + apaszka (w paryskim stylu) + na chłodniejsze wieczory ramoneska. 
Zapraszam na instagrama & snapchata (z nudów założyłam) @mariaczerniak
xx

 I had delayed flight, I missed my transfer to Posen but finally I was at home for my 20th Birthday! I was close to tears but I went to Starbucks for some coffee and Bday muffin to cheer myself up. That was all I needed. Here I wanted to THANK YOU ALL so much for bday wishes on Facebook and  that private too. I hope they will come true!!!
 I was almost 2 months away from home. Now for a little while I'm gonna be in Poland. In this post I want to show you the best, the most comfortable trousers ever - from Monki. Perfect in travel! Outfit of the day with flat shoes + stripes tshirt + scarf (in parisian style) + leather jacket for cooler nights.
I would like invite you to follow me on instagram & snapchat too @mariaczerniak
xx


(wearing: Monki pants, Primark flats & tshirt, H&M leather jacket, vintage scarf, HugoBoss sunglasses, Apart bracelet - bday gift from K.)

+LOOKBOOK
 
Follow on Bloglovin
Instagram 
 

No comments:

Post a Comment